Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

piątek, 2 lipca 2010

Nietypowe połączenie

W trakcie wiosennych porządków znalazłam kilka ciekawych łyżeczek. Myślałam, że wiem o wszystkim co jest w domu. Widać się myliłam. Od tamtego czasu nie miałam okazji by się nimi zająć.

.



Po dokładnym oglądnięciu stwierdziłam, pięć (szusta chyba się zgubiła) jest rosyjskich i jedna amerykańska. Połączenie nieco kontrowersyjne. Są bardzo ładnie zdobione ale wymagają czyszczenia.












Tak wyglądają po zabiegach czyszczących, błyszczą i zdobienia są teraz okazalsze. Ale takie nie wypolerowane były jakby, no tajemnicze.











Mam nowe stare łyżeczki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz