Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

poniedziałek, 12 października 2009

Kap, kap, kap

Ostatnio jest zimno i coraz częściej pada deszcz, ulubiona pogoda mojego męża. Ja nie przepadam za taką pluchą, więc szukam dobrych stron jesieni. Kupiłam "Werandę Country" i znalazłam.









Lubię zaglądać do tej gazety, można tam oglądnąć piękne wnętrza i zaczerpnąć ciekawe pomysły. Te kolorowe liście przypomniały mi, że w moim ogrodzie też może być ładnie, złapałam aparat i wyszło to :























Wracając do domu przechodziłam koło pywnicy i pomyślałam o jabłkach, które przetwarzała moja babcia. Ja też zrobiłam kilka słoiczków.




A tak wygląda moja piwnica w jesiennej szacie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz