Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

czwartek, 15 października 2009

Album Kacperka

Nareszcie skończyłam album dla Kacperka.
Zrobiłam go na jego 21-e urodziny, przedstawia szczególne dni z jego życia, śmieszne zdarzenia, pasje, rady i życzenia.
Oto kilka kartek z Kacperkowego albumu.




Akt urodzenia


Horoskop


Zdjęcia te zostały zrobione na tym samym pniu w odstępie kilku lat.


Talizmany, które przyniosą mu szczęście.


W szkole grał w reprezentacji koszykówki.


Z najlepszymi kolegami jeździł wyczynowo na rowerze, te przyjaźni przetrwały do dziś.


Znaczenie i pochodzenie imienia Kacper.





Horoskop numerologiczny.




Razem z siostrami.


Nasze życzenia.


Tych stron było więcej, z przeróżnych chwil naszego wspólnego bycia rodzinką. Pokazałam tylko
parę, dołączyliśmy jeszcze płytę DVD z najciekawszymi urywkami filmów z jego udziałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz