Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

piątek, 2 listopada 2012

W między biegu

Dziś tak szybciutko, między jednymi gośćmi a następnymi, bo u nas początek listopada to czas gdy nawiedza nas rodzinka. Najpierw, 1 listopada krewni, którzy pomarzli podczas odwiedzania grobów, napić się coś ciepłego i przekąsić coś przed drogą powrotną. A dziś goście Karolinki, bo to jej urodziny. Więc większość czasu ostatnio spędziłam w kuchni, ale nie o gotowaniu dziś a o szyciu będzie. Chciałam się pochwalić poduszeczką uszytą dla mojej córci, w komplecie do jej patchworku.





Płatków celowo zrobiłam mniej, to nie z braku tkaniny, jak myślał mój małżonek. A, że nie cierpię wszywania zamków błyskawicznych z tyłu uszyłam wiązanie na kokardki, co wcale nie było łatwe jak się później okazało:)




No i aplikacje naszywałam ręcznie, z podwójnej warstwy materiału, żeby były ładnie tłuściutkie, tak uczą w mojej nowej książce o dekoracjach.




Jeszcze nigdy nie napisałam posta w tak ekspresowym czasie, teraz już lecę grzać bigos i wyciągać ciasto z piekarnika, bo goście lada moment będą.


8 komentarzy:

  1. Super podusia! Wcale nie pomyślałabym nawet, że brakuje płatków. Przecie widać, że to zamierzony efekt :) Eh, faceci i ich ignorancja :D
    Pozdrawiam cieplutko i najlepsze życzenia dla Córci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka poduszeczka, co do wszywania zamków,tez tego nie lubię.Kokardki zrobiłaś tak precyzyjnie,że mogą być wierzchnia stroną podusi, pozdrawiam serdecznie.Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz,że ja też nie pomyślałam,że tych płatków brakuje.Mężczyźni są po prostu praktyczni a kobietki to estetki :)
    ps.wszystkiego najmilszego dla córci z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Córki :-)
    Podusia jest piękna :-D Chyba czas powrócić do szycia!?!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna podusia i świetny pokoik :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ta Twoja podusia:)Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podusia przytulaśna :-)
    Ciagle chodzi mi po głowie żeby nauczyć sie szyć, to super sprawa.
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna ta podusia. Cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń