Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

czwartek, 10 kwietnia 2014

Jajo w roli głównej

Wiosna to taki zielony czas kiedy na każdym kroku widzisz coś, kwitnącego, kolorowego, soczystego co by się nadawało na wiosenną dekorację. Piękne, żółte żonkile lub fioletowe szafirki, w sam raz na wielkanocny stół. Lista dań zatwierdzona, goście potwierdzili swe przybycie więc mogę pomyśleć nad dekoracją stołu wielkanocnego. Ponoć jemy także oczami, jeśli coś przesolę lub przypalę odwrócę uwagę stroikami :)
Oto kilka pomysłów ubrania dla stołu,



 
 
 
 
 
 
 
wszystkie elementy w zasięgu ręki. Cosik z ogródka, coś z kuchennych akcesori,  jakieś resztki wielkanocnych dekoracji i gotowe.
W tym roku na naszym stole pojawią się jaja przepiórcze, bo obie z Karolinką mamy nietolerancję na jaja kurze. Nie wiem jak przetrwam Wielkanoc bez porządnego jaja, że też takie dziwne fanaberie ze strony układu pokarmowego przyszło mi znosić.
 
 
 
Porządki mam już z grubsza zrobione, dom udekorowany, ogród ogarnięty więc przyszły tydzień raczej spędzę w kuchni, a to nie najsilniejsza moja strona. Kucharka ze mnie średnia a i tych nietolerancji żywieniowych parę u mnie i Karolci wykazały badania więc musimy szukać różnych zamienników, które zazwyczaj nie smakują dobrze. Chyba język sobie pogryzę gdy goście będą zajadać się specjałami.



2 komentarze:

  1. Dla mnie ta dekoracja z szafirkami cudowna! Co do nietolerancji...Trudno tak nie jeść jak wszyscy jedzą...Ja wystrzegam się pszennej mąki.

    OdpowiedzUsuń

  2. z okazji zbliżającego się Zmartwychwstania Chrystusa
    naszego Pana
    życzę Wam moi drodzy goście i sobie
    aby te święta były dla nas
    ponowną okazją
    do uświadomienia sobie
    że w życiu wszystko ma sens
    niech koszyczki naszych dusz
    napełnią się najszczerszą radością
    a serca niech tą radość podają innym
    głosząc wszem i wobec
    że nasz Bóg jest wśród nas
    niech nasze myśli będą tęczowe
    a nastrój wiosenny
    pachnący barwami hiacyntów
    niech wesoło
    i w miłości płyną
    wielkanocne chwile przy świątecznym stole
    życzę jeszcze uśmiechu
    o kolorze pisanek
    i ciepła po którym kicają
    zajączki z kurczaczkami


    Basia z rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń