Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

środa, 17 kwietnia 2013

Tyle słońca w całym mieście

Doczekałam się wkońcu wiosny ! Jak wyrwałam na ogród, dorwałam łopatę, grabie i zaszalałam. Ale chyba przesadziłam, bo moje plecy i łapy dzisiaj nie zabardzo rwą się do pracy. Więc wzięłam sobie dzisiaj wolne (w miarę możliwości) i chciałam nacieszyć się tą moją wiosną i zjeść śniadanko na tarasie, ja, ptaszki, krzaczki, słoneczko... Zawiozłam dzieciaki do szkoły, kupiłam świeże pieczywo, jogurcik, owoce, przygotowałam posiłek i to by było na tyle. Za oknem znowu deszcz :(  No cóż, lepsze to niż śnieg :) Nie pozostało nic innego niż zjeść moje pierwsze wiosenne śniadanko w kuchni, wyglądając na krzaczki, ptaszki i chmurki przez okno.

                          












Tak więc słońce mam teraz pod nosem w wazonie i zajadam nie w towarzystwie ptaszków a przed monitorem, co też ma swoje plusy, nadrabiam zaległości blogowe :)

Dziękuję za wyróżnienie Alicji odpowiadam na jej pytania

1.Kolor biały czy czarny ?

    szary, ma więcej odcieni
2. Sukienka czy spodnie ?
    zależnie od sytuacji, lubię obie wersje
3. Łóżko drewniane czy metalowe ?
    w mojej sypialni mam metalowe, ale w pozostałych pokojach stoją drewniane
4. Wierzę w...
    uczciwość
5. Miasto czy wieś ?
    wieś
6. Najpiękniejsze miejsce w Polsce to...
    mały domek z dala od cywilizacji, w koło lasy, łąki, woda-wszystkie miejsca spełniające to kryterium
7. Spacer po lesie liściastym czy iglastym?
    gdyby w pobliżu była jakaś woda, np jezioro lub rzeczka może być każdy z w/w
8. Marzę o...
    własnym ranczo
9. Koncert w filharmonii czy w klubie ?
    lubię klimaty klubowe i piękne suknie w duecie z grniturem, naprawdę jestem trochę pokręcona,   trudno mi wybrać jednoznacznie
10. Okulary słoneczne czy różowe ?
      różowe
11. Danie mięsne czy warzywne ?
      muszę trzymać się ścisłej diety, więc nie mam wyboru, ale chciała bym odpowiedzieć warzywa


5 komentarzy:

  1. Przygotowałaś sobie takie apetyczne śniadanko,że już czuję ssawę.Nawet jak pada deszcz to już wiosna i to jest najważniejsze! Smacznego Ci życzę i udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt to dzień wolnego ;))
    Smakowicie wyglada te śniadanie. Możesz napisać co to? Może dasz jakiś pomysł na jutrzejszy poranek :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śniadanie to najważniejsza rzecz z rana! Twoje wygląda smakowicie:)
    Życzę słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ smakowicie wygląda :) i te kolory wszystko wygląda zachęcająco. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. No i zrobiło się ciepło to teraz ze śniadankiem można wyjść na świeże powietrze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń