Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

sobota, 6 października 2012

Jesiennie





Ogród z dnia na dzień staje się bardziej mokry i zimny. Wieczorem trzeba zawijać się w kocyki i grzać się ciepłą herbatką. No i te wstrętne komary, ponoć każde stworzenie jest potrzebne, ale komar, po co? Cieszę oczy resztkami ogrodowych widoków.
























To chyba już ostatnie fotki ogrodowe tego roku, następne będą już chyba zimowe, czas pędzi tak szybciutko. Zmieniłam sobie nawet banerek na jesienny, w zasadzie od niedawna mam banerek ''własnej roboty", do tej pory korzystałam z gotowca. Może uda mi się wymaścić jakieś na każdą porę roku, spróbuję trochę pobawić się w projektowanie.

7 komentarzy:

  1. Fakt, czas pędzi jak zwariowany, przecież dopiero był sierpień i trzydziestostopniowe upały...
    Ładna Twoja ogrodowa jesień.
    I banerek bardzo mi się podoba.
    Buziaki i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może już i chłodno,ale Twój ogród jesienny-piękny!!! Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  3. zadomowiła sie jesień w Twoim ogrodzie, ładnie jej w nim :) banerek fajny, bardzo jesienny.pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w Twoim ogrodzie... Jest piękny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny jest Twój ogród. Nawet o tej porze roku. Zazdroszczę możliwości obserwacji zmian w nim zachodzących w różnym czasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród-jak zwykle cudowny i jak mogę się domyślać będzie taki o każdej porze roku(może nieco mniej kolorowy w listopadzie:)
    Co do komarów...chyba są potrzebne po to żeby nas wkurzać... hmmmm...no nie są to lubiane stworzenia!
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze sporo kwiatów u Ciebie, my się z komarami już pożegnaliśmy, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń