Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

sobota, 2 kwietnia 2011

Wieś się stroi

W ubiegłam tygodniu myślałam, że porzuciłam szydełko na rzecz grabi i łopaty. Niestety od dwóch dni pada więc prace ogrodowe musiałam przerwać i przeprosiłam się z szydełkiem na chwilę. Wieczorem powstała torebusia o kolorach trochę folklorystycznych, żeby nie powiedzieć wsiowa. Taka do czarnego swetra i zero biżuterii, bo sama torebka jest tak wyrazista, że coś ponadto było by przesadą. .



Powstanie też wersja wieczorowa, mniejsza i w kolorach mniej szokujących. Np na wyjście wieczorem z kumpelą do kawiarni. Lubię "kreować" strój za pomocą dodatków, pozwala to łatwą zmianę zwykłego ubrania na wyjściowe tanio i szybko.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz