Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

niedziela, 14 marca 2010

Prawie patchwork

Prawie robi wielką różnicę. W tym przypadku nawę ogromną. Ale jak na jeden wieczór to wynik jak dla mnie jest zadawalający. Kasia też była zadowolona, no i jej lalki także.







Kasia odziedziczyła po sąsiadce łóżeczko dla lalek, ale bez pościeli.









No i pościel uszyłyśmy same.
































A to wszystko dzięki tej staruszce, która ostatnio przeszła odnowę u specjalisty. Pan fachowiec powiedział, że stuknęła jej co najmniej 30-tka.






Ja dostałam ją od mamy a moja mama dostała ją od bratowej. Więc szyje już dla trzeciego pokolenia i nie żle sobie radzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz