Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

czwartek, 14 listopada 2013

Różany nie komplecik

Jakiś czas temu spróbowałam zabawy z papierem ryżowym i zaszalałam. Wykorzystałam co do skrawka cały arkusz. Powstał niby zestaw, którego poszczególne elementy i tak rozstawiłam po całym domu.





Ze starych kieliszków zrobiłam dwa lampiony do jadalni, będą dekoracją stołu.



Wazonik ma się rozumieć na kwiatuszki.




Kufel i butelka znalazły miejsce na tzw dyżurnej półeczce, takiej która co jakiś czas zmienia miejsce i wystrój.



A mała buteleczka będzie udawała świecznik w salonie.



I tak mój komplet się rozkomplecił :)

W najbliższym czasie będę musiała zrobić sobie nie wielką przerwę w blogowaniu bo czeka mnie mały wyjazd w celach leczniczych, a jak wrócę będę musiała szykować się do świąt. Ale mam nadzieję, że pojawię się choć na chwilkę w grudniu.

1 komentarz:

  1. Papier ryżowy widzę że świetnie się sprawdza w przezroczystych dekoracjach .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń