Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

sobota, 23 marca 2013

Na przekór zimie

Dłużej nie czekam, zmieniam banerek na wiosenny. Szczęście, że mam zdjęcia ogrodu z ubiegłego roku, bo nie było by na czym pracować. Przecież za oknem śnieg, mróz i wiatr, jajko można znieść czekając wiosny. A tu wklejam projekt, który się nie załapał na wizytówkę, bo zrobiłam dwie wersje,  tak tęskno mi za ciepłem, słonkiem, zielonym i kolorowym.


8 komentarzy:

  1. chociaż na banerkach wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenne banerki to jak przywoływanie wiosny ...ech...żeby nam tylko święconki nie zamarzły bo póki co to mrozik ostry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosenny banerek , jak nie chce wiosna przyjść do nas to my sobie ją same tworzymy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, lekko i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja droga, ja już z tydzień temu zamieniłam banerek i teraz mam z tulipanami, bo ta zima już mnie przytłacza:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny banerek :) Piękną wiosnę miałaś :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń