Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

wtorek, 3 kwietnia 2012

Sklecone na prędce

Lada dzień święta więc najwyższy czas zabrać się za robotę. W tym roku mamy trochę gości, trzeba będzie się postarać i wykazać pomysłowością w pichceniu. Dekoracje zeszły więc na drugi plan. W ubiegłych latach zrobiłam trochę dekoracji, więc muszą wystarczyć. Dziś tylko mały jajeczny akcent.









A oto pomysł mojej Kaśki, która uparła się udekorować jadalnię. Całkiem fajnie wymyśliła i tak już zostało, trochę śmieszne ale i ciekawie.








5 komentarzy:

  1. Co to za ptaszysko wybrało sobie donicę beniamina na gniazdo?Bardzo ładnie wyglądają jajka w doniczusiach ,super pomysł.Pozdrawiam bardzo ciepło u mnie zima,śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też jestem za tymi w doniczuszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też jestem za ;) Fajne dekoracje :)

    Ściskam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Huśtawki ogrodowe są doskonałym miejscem do czytania, relaksu czy drzemki na świeżym powietrzu. Jeśli chcesz dodać do swojego ogrodu miejsce, gdzie możesz odpocząć, sprawdź https://ogrodolandia.pl/hustawki-ogrodowe.

    OdpowiedzUsuń