Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

czwartek, 17 listopada 2011

Małe światełko

Miałam dużą butlę i długo się zastanawiałam co z niej zrobić. Chodziłam dokoła niej jak w koło jeża. Na zwykły decoupage była za wielka i wtedy przypomniałam sobie, że na jakimś blogu widziałam lampę z butelki. Pomyślałam, że spróbuję podobną zrobić. Ot i wyszło tak...














Fajnie, że na różnych blogach można podpatrzeć tyla ciekawych pomysłów wnętrzrskich, dekoracyjnych, kulinarnych i wiele innych. Uwielbiam ogladać co inni powymyślali i wydziergali, wykleili, wymalowali, itd. Często przenoszę owe pomysły na własne podwórko. Dziękuję za wszystkie wasze blogi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz