Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

piątek, 18 lutego 2011

Życie zaczyna się po 40-tce

Mówią, że czterdziestka dla kobiety to pewien etap w życiu. Nie każdy potrafi pogodzić się z jej nadejściem. Niektórzy próbują na siłę zatrzymać czas. Myślę, że jeżeli żyjemy w zgodzie z sobą to nam to nie grozi.Ważne też, żeby mieć kochających nas bliskich i nie oczekiwać zbyt wiele, umieć marzyć i próbować te marzenia wprowadzać w życie. Wtedy będziemy pogodzeni z upływem czasu a on będzie działał na naszą korzyść. Tego właśnie życzę Laurze, która dziś wkracza w niesławną czterdziechę. W prezencie zrobiłam jej album, taki " przegląd minionego " Gdy go wczoraj ukończyłam i przeglądnęłam to pomyślałam, że ta babka wcale nie musi bać się starości bo ma wszystko co naprawdę ważne życiu.
Oto kilka stron z życia spełnionego.


.




















1 komentarz:

  1. ale piękny prezent..a ile włożonej pracy..ale warto było..:)

    OdpowiedzUsuń