Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

wtorek, 7 grudnia 2010

Edukacja świąteczna

W ubiegłym roku na gwiazdkę dostałam od siostry taki oto prezent. Fajny poradnik świąteczny.Przepisy kulinarne, dekoracje,kolędy... Zajrzałam do niego niedawno i skorzystałam z paru pomysłów.






Ciastka na choince to pomysł, który dawno chciałam wykorzystać i w tym roku chyba mi się to uda. Pierwsze przygotowania już poczyniliśmy.

Dekoracje w tym roku będą czerwone, taki powrót do korzeni po ubiegłych latach.







W przyszłym roku spróbuję uszyć kalendarz adwentowy, prawdę mówiąc, miałam takie plany już teraz, ale maszyna do szycia odmówiła mi posłuszeństwa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz