Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

piątek, 1 października 2010

Witamy i zapraszamy dalej

Tak witamy gości, po wejściu do naszego domu. W przedpokoju stoi najstarszy mebel w naszym domu-wertiko, kupione po odrestałrowaniu, nie odziedziczone, choc moja babcia takie właśnie miała. Pamiętam je z dzieciństwa, wtedy denerwowało mnie jego skrzypienie a teraz oddała bym wiele żeby je odzyskac ale nikt nie pamięta co się z nim stało.
Za to Kacper, mój syn, znalazł fajny program i po jego użyciu nasze wejście wygląda tak




A tak wygląda wianek z poprzedniego postu po obróbce nowego programu.



Bardzo mi się podobają możliwośc tego programu, może go kupic i trochę się pobawic.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz