Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

czwartek, 21 stycznia 2010

Przedmioty z duszą

W nowej Werandzie jest artykuł o starych przedmiotach, które mają duszę. Są piękne i drogie, bardzo drogie. Moje rzeczy są tylko stare, ale dla mnie mają też dużą wartość.
Odziedziczyłam je po tacie lub wyszperałam u rodziny. Mają swoją historią, czasami bardzo dziwną i odległą.


Puszka jest po mojej babci.




Kilka zbliżeń młynków i mozdzieży, w których tłukłam orzechy na święta z mamą kiedy byłam mała.
















Radio dostałam w prezencie od szwagra, on też zbiera starocie więc wiem jaką miało dla niego wartość, na pewno trudno mu było się z nim rozstać.


Maszynę wyszperałam u sąsiadki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz