Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

piątek, 6 listopada 2009

Wyszło szydło z torebki

Udało mi się na czas wykończyć torebkę dla Kasi i wystąpiła w niej na Wszystkich Świętych.







Niedawno wyszperałam resztki wełen i zrobiłam parę drobiazgów.









Takie wełniane broszki ładnie pasują do ciepłych, jesiennych żakietów. Wełniane dodatki są znowu modne, przeżywają swoją drugą młodość. No i są tanie .

Zrobiłam też torebkę dla siebie






Z rozpędu zaczęłam robić następną ale ta będzie w kształcie woreczka.




Lubię robić na szydełku ale małe rzeczy, bo lubię szybko widzieć efekt.
Nie jestem długodystansowcem, brak mi cierpliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz