Dom Rodzina Hobby Ogród czyli moje małe radości
..............................................................................................................

środa, 5 czerwca 2013

Kwtnące kasztany w maju

Wykrakałam sobie ten pracowity maj. Cały miesiąc biegałam jakby mi pieprzu nasypali na ogon. Ale w zasadzie było fajnie, tylko bardzo gęsto i czasami czasu brakowało. A na do datek mój laptop padł, więc ni jak nie miałam kontaktu blogiem. Dziś ukradłam mężowy sprzęt, bo chyba zapomniał zabrać do pracy więc szybciutko robię wpis.
Maj zaczął się cudownie, w Paryżu. Zawsze chciałam tam pojechać, ale jakoś nie wychodziło, aż Edek ( kolega mężulka) postawił nas przed faktem dokonany i już.

Pojechaliśmy z przyjaciółmi i ich córą. Plan był napięty, nogi bolały, czasami padał deszcz, ale nie żałuję ani minutki. Edek to zaprawiony turysta, wszystko zaplanował, wszystkie bilety wykupił przez internet z wyprzedzeniem, obmyślił cały plan zwiedzania dzięki czemu nie straciliśmy ani chwilę na kolejki, błądzenie czy inne niespodzianki. Zwiedziliśmy wszystkie zaplanowane miejsca, skosztowaliśmy prawdziwej francuskiej kuchni i jeszcze zostało parę chwil na kilka butików. Edek to małe biuro turystyczne w jednej osobie :)










A tak wygląda kobieta po udanych zakupach


No bo każdemu trzeba cosik przywieś z Paryża, no nie... sobie też :)
Mój mąż miał gest i kupił mi nie tylko perfum ale cały zestaw...:)




Sobie też kupił pachnidełko




No i jakaś drobnostka po Marii Antoninie też by się przydała, więc skusiłam się na etui na telefon, małe pachnące serduszko i ołówek z kryształkiem

 


Karolinie tatuś wybrał ładny szal, niepowtarzalny,myślę że będzie mogła go nosić lata, bo jest naprawdę ciekawy i oprze się przemijającej modzie.

 

 
A dla młodych co się teraz urządzają coś praktycznego, śmieszną apteczkę i schowek czy coś w tym rodzaju (nie znam poprawnej nazwy tego czegoś ) na gąbkę w kuchni.





Wspomnienia uwiecznione na niezliczonych fotkach, każdy dostał jakąś pamiątkę, zostało jeszcze parę flaszek winka do rozdania znajomym i rodzinie. W maju oglądałam kwitnące kasztany w Paryżu, ale było fajnie.

4 komentarze:

  1. zazdroszczę takiego wyjazdu,zakupy w Paryżu marzenie...pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wyprawa :))
    Nie pokaże Córce bo znów będzie wołać że do Paryża chce ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mojego męża namawiam i namawiam na wakacje w Paryżu, a on nie! Bo to nie koło morza itd. Tak mi się marzyło połazić po wszystkich zakamarkach tego miasta, zwiedzić do woli na własną rękę, bo tylko takie podróżowanie ma dla nas smak. Piękną miałaś wycieczkę i super przewodnika. Czytałam Twój komentarz u siebie. Dokładnie to ujęłaś, lepiej bym nie potrafiła;-) Ściskam mocno:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zwiedzić do woli Paryż to trzeba przjechac w grudniu i wyjechac w czerwcu. No i przywieźć ogom gotówki.

    OdpowiedzUsuń